пʼятницю, 4 листопада 2016 р.


Завдання групи продовженого дня

  • Організація самостійної роботи учнів із закріплення та поглиблення знань, умінь та навичок, набутих на уроках.
  • Створення сприятливих умов для формування учнівського колективу та надання кваліфікованої допомоги учням у підготовці до уроків і виконанні домашніх завдань.
  • Організація індивідуальної, групової та колективної роботи учнів.
  • Організація дозвілля учнів.
  • Формування в учнів ціннісних орієнтацій.
  • Здійснення заходів спрямованих на збереження та зміцнення здоров’я  учнів, їх психічний та фізичний розвиток, набуття навичок здорового способу життя.
  • Виховання позитивного ставлення до суспільно-корисної праці.
  • Надання допомоги батькам або о
  • собам, які їх замінюють, у вихованні учнів.
Під час діяльності групи продовженого дня  вихователь повинен створити  всі умови, щоб не тільки врахувати всі завдання, що поставлені «Положенням», а й зуміти організувати і зацікавити дітей. Утілення вихователем у життя цих завдань буде успішним за умови впровадження ним гуманістичної педагогіки. Гуманістична педагогіка спрямована на такі форми, методи та засоби навчання і виховання, що забезпечують ефективне  розкриття індивідуальності дитини – її пізнавальних процесів і особистісних якостей; створення умов, за яких кожна дитина буде зацікавлена у тому, щоб сприймати педагогічний вплив.


Режим дня

Режим дня в групах продовженого дня розробляється у відповідності до «Державних санітарних правил і норм утримання, устаткування загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу», розглядається радою навчального закладу і затверджується керівником навчального закладу.
         Режим роботи групи продовженого дня повинен передбачати:
  1. організацію:
  • прогулянки тривалістю не менше, ніж 1 година 30 хвилин ( 1-4 класи);
  • харчування тривалістю не менше ніж 30 хвилин;
  • суспільно-корисної праці;
  • денного відпочинку (сну) в групі продовженого дня, сформованої з учнів 1-го класу, тривалістю не менше, ніж 1 година 30 хвилин;
  1. виконання домашніх завдань для учнів 2-го класу тривалістю 45 хвилин, 3-го класу – 1 година 10 хвилин, 4-го класу – 1 година 30 хвилин;
  2. проведення спортивно-оздоровчих занять для учнів 1-го класу тривалістю не менше ніж 35 хвилин, 2-4 класів - 40 хвилин.
Робота групи впродовж дня повинна відбуватися за такими етапами:
  1. Прийом дітей (формування групи).
  2. Обід.
  3. Денний відпочинок (сон для учнів перших класів).
  4. Прогулянка.
  5. Самопідготовка.
  6. Вільний час.
Кожен із цих етапів дуже важливий, тому вимагає особливих методичних підходів. Так, наприклад, під час обіду діти навчаються цінити продукти харчування, розуміти їх важливість і корисність для життя, опановують норми поведінки під час приймання їжі, учаться шанувати працю працівників їдальні тощо.
Режим роботи вихователів встановлюється директором загальноосвітнього навчального закладу відповідно до режиму роботи загальноосвітньої школи. Як правило, режим роботи групи продовженого дня повинен включати такі елементи, як:
спортивна година;
прогулянка;
самопідготовка (у першому класі - заняття розвивального характеру);
виховна година;
заняття за інтересами;
ігри на свіжому повітрі.
Загальна тривалість повного режиму роботи групи продовженого дня складає шість годин, а тривалість кожної частини залежить від віку дітей.



Немає коментарів:

Дописати коментар